Bestelling
Heb ik een klantenaccount nodig om in de online shop te bestellen?
Nee, het is ook mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder je te registreren.
Hoe kan ik bestellen bij emma & noah?
Bestellen bij emma & noah is heel eenvoudig: nadat je de gewenste artikelen in je winkelwagentje hebt gelegd, kun je de bestelling afronden via de knop "Afrekenen". Het is het gemakkelijkst als je een klantenaccount aanmaakt (Account -> Account aanmaken). Heb je al een klantenaccount? Dan kun je je eenvoudig inloggen met je gebruikersgegevens (e-mailadres en wachtwoord).
Daarna word je door de volgende stappen geleid (Informatie – Verzendadres – Betaling) en kun je je bestelling nogmaals controleren voordat je deze definitief afrondt. We bieden ook de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen zonder een klantenaccount aan te maken.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Helaas is het momenteel niet mogelijk om telefonisch bestellingen te plaatsen bij emma & noah. Onze klantenservice helpt je echter graag als je problemen of vragen hebt bij het plaatsen van je online bestelling.
Kan ik mijn bestelling annuleren als deze nog niet is verzonden?
We kunnen je bestelling nog steeds voor je annuleren als je bestelling nog niet is verwerkt. Om je bestelling te annuleren, kun je per e-mail contact opnemen met onze klantenservice op flaschenpost@emmanoah.com
Kan ik mijn leveradres nog wijzigen voor een bestelling die al is bevestigd?
Een wijziging van het adres is meestal niet meer mogelijk. We kunnen alleen kort na de bestelling nog wijzigingen doorvoeren.
Als je een fout hebt gemaakt bij het invoeren van je adres, neem dan per e-mail contact met ons op via flaschenpost@emmanoah.com.
Als een wijziging niet meer mogelijk is en het opgegeven adres niet gevonden kan worden of de levering niet kan worden afgeleverd, wordt automatisch een retourzending naar ons geïnitieerd. Zodra de retourzending bij ons is ontvangen en gecontroleerd, wordt het bedrag teruggestort via de betaalmethode die je tijdens de bestelling hebt gekozen.
Uit welke landen worden bestellingen geaccepteerd?
We leveren onze producten momenteel aan Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
Wat moet ik doen als mijn gewenste artikel al uitverkocht is?
Als je gewenste artikel momenteel uitverkocht is, bieden wij voor sommige artikelen die we opnieuw produceren de optie van pre-order aan. Je voegt de artikelen gewoon toe aan je winkelwagentje en ontvangt het artikel dat momenteel niet beschikbaar is zo snel mogelijk nadat het weer op voorraad is. Op de productpagina vind je ook informatie over wanneer het gewenste artikel weer beschikbaar is.
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb afgerond?
Nadat je je bestelling hebt afgerond, ontvang je een korte orderbevestiging per e-mail met een samenvatting van alle details van je bestelling. Als je vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice op flaschenpost@emmanoah.com
Kan ik ook met mijn mobiel bestellen?
Natuurlijk kun je ook 24 uur per dag je bestelling bij emma & noah plaatsen via je smartphone of tablet. De website is speciaal geoptimaliseerd voor mobiele apparaten om je de best mogelijke winkelervaring te bieden.
Betaling
Welke betaalmethoden worden aangeboden bij emma & noah?
Bij emma & noah kun je kiezen uit de volgende betaalmethoden: iDEAL, creditcard, PayPal, AmazonPay, Apple Pay (mobiel), Google Pay (mobiel) en kopen op rekening via onze partner Klarna.
Wanneer en hoe ontvang ik mijn factuur?
Als je je bestelling direct betaalt, ontvang je van ons geen aparte factuur. Bij betaling op rekening via onze partner Klarna, stuurt Klarna je de factuur naar het e-mailadres dat je bij de bestelling hebt opgegeven.
Ontvang ik een bevestiging van mijn betaling bij kopen op rekening?
Zodra je betaling bij Klarna is ontvangen, ontvang je per e-mail een bevestiging met alle betalingsdetails.
Wanneer wordt het bedrag van mijn creditcard afgeschreven?
Zodra je creditcard is goedgekeurd, wordt deze belast. Daarna ontvang je van ons een bevestigingsmail waarin staat dat je bestelling succesvol is afgerond.
Als de betaling echter niet goedgekeurd is, wordt je kaart niet belast en ontvang je van ons een e-mail met de melding dat je bank of kredietinstelling de betaling niet heeft goedgekeurd.
Dit is geen reden tot bezorgdheid, want vaak ligt het aan een klein detail.
Houd er rekening mee dat zelfs in het geval van een ongeautoriseerde betaling, sommige creditcardverstrekkers het bedrag voor een korte periode reserveren. Hierdoor kun je tijdelijk niet over dit bedrag beschikken.
Verzending & leveringskosten
Wat zijn de verzendkosten?
Nederland: Verzendkosten € 4,90 (gratis verzending vanaf een bestelbedrag van € 50) Levertijd 2-4 dagen
Duitsland: € 3,99 (gratis vanaf een bestelwaarde van € 39) Levertijd 2-4 dagen
Oostenrijk: € 9,99 (gratis vanaf een bestelwaarde van € 39) Levertijd 2-4 dagen
Zwitserland: 9.00 CHF (gratis vanaf een bestelwaarde van 80 CHF) Levertijd 4-6 dagen
Hoe lang is de levertijd?
We leveren onmiddellijk beschikbare artikelen meestal binnen 1 tot 3 dagen voor bestellingen vanuit Duitsland, binnen 2 tot 4 dagen voor bestellingen vanuit Nederland, en binnen 3 tot 6 dagen voor bestellingen vanuit Oostenrijk.
Welke verzenddienst wordt gebruikt om mijn pakket te verzenden?
We verzenden alle pakketten klimaatneutraal met DHL.
Kan ik mijn bestelling ook naar een DHL Packstation laten sturen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling naar een DHL Packstation te laten sturen. Je moet dit correct invoeren als leveradres tijdens het bestelproces. BELANGRIJK: Vul de “Postnummer” in het adresveld in; vul “Packstation” in als straatnaam; vul “Packstation-nummer” in als huisnummer.
Hoe kan ik controleren of ik mijn bestelling correct heb geplaatst?
Als je wilt controleren of je bestelling correct is geplaatst, kun je dit zien in de orderbevestiging die we je per e-mail sturen. Als je een geregistreerd klantenaccount hebt, kun je inloggen op www.emmanoah.nl met je e-mailadres en wachtwoord en daar je bestellingen bekijken. Als je vragen hebt over je bestelling of als je bestelling niet correct is geplaatst, kun je per e-mail contact opnemen met onze klantenservice op flaschenpost@emmanoah.com.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bericht van DHL met een link naar de trackingpagina. Daar kun je op elk moment controleren waar je pakket zich op dat moment bevindt.
Kan ik mijn leveradres nog wijzigen voor een reeds bevestigde bestelling?
Een adreswijziging achteraf is meestal niet mogelijk. We kunnen alleen kort na de ontvangst van de bestelling nog wijzigingen aanbrengen. Als er een fout is gemaakt bij het invoeren van het adres, neem dan per e-mail contact op via flaschenpost@emmanoah.com. Als een wijziging niet meer mogelijk is en het opgegeven adres niet gevonden kan worden of de levering niet kan worden afgeleverd, wordt de bestelling automatisch naar ons geretourneerd. Zodra de levering weer bij ons is ontvangen en gecontroleerd, wordt het bedrag teruggestort via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen van de bestelling.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel ontvang?
Als een artikel dat door ons is geleverd op enigerlei wijze niet in orde is, neem dan contact met ons op door je bestelnummer per e-mail te sturen naar flaschenpost@emmanoah.com. Stuur ons bij voorkeur foto's waarop de schade goed zichtbaar is . Sende uns am besten Bilder auf denen der Defekt gut erkennbar ist.
Alles over retourzendingen vind je onder "Hoe stuur ik bestelde artikelen terug?" in de rubriek "Retour en Terugbetaling".
Retourneren en terugbetalen
Hoe retourneer ik bestelde artikelen?
Je vindt alle informatie over ons retourbeleid en hoe je je retourzending registreert op https://www.emmanoah.de/pages/versand-rueckversand. Zodra je het proces hebt doorlopen en je een retouretiket hebt ontvangen, doe je de artikelen in hun originele verpakking en onbeschadigd in het pakket. Sluit het pakket goed af en breng het naar het dichtstbijzijnde pakketstation. Het label wordt bij het pakketstation afgedrukt met behulp van de QR-code die je hebt ontvangen. Je kunt het label ook zelf afdrukken en bijvoegen (zie bevestigingsmail). Lever het dan gewoon in bij het pakketstation (BELANGRIJK: Bewaar het verzendbewijs totdat je een bevestiging hebt ontvangen dat we het pakket hebben ontvangen).
Is het mogelijk om een geretourneerd artikel direct te ruilen?
Het is helaas niet mogelijk om een geretourneerd artikel direct te ruilen. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt de creditnota uitgegeven via de betaalmethode die je hebt geselecteerd bij het betalen van je bestelling. Je kunt het gewenste artikel in plaats daarvan ontvangen door een nieuwe bestelling te plaatsen.
Hoe kan ik een klacht indienen over een artikel? Wat moet ik doen als mijn artikel tijdens de verzending is beschadigd?
Als een door ons geleverd artikel op een of andere manier niet in orde is, neem dan contact met ons op via flaschenpost@emmanoah.com, onder vermelding van het bestelnummer. Het is het beste om ons foto's te sturen waarop het defect duidelijk herkenbaar is. Als je het artikel wilt retourneren, kun je dat uiteraard doen. Meer informatie over het retourneren vind je onder "Hoe stuur ik bestelde artikelen terug?".
Binnen welke periode kan ik een artikel retourneren?
Bij emma & noah heb je na ontvangst van je bestelling 30 dagen de tijd om artikelen aan ons te retourneren. Dit kan echter alleen als het artikel nog in de originele verpakking zit, ongebruikt en ongewassen is. Bovendien mogen er geen labels of etiketten worden verwijderd.
Moet ik betalen voor de retourzending?
emma & noah betaalt de verzendkosten voor het retourneren van de artikelen zolang je de retourbon gebruikt die je van ons ontvangt.
Waar kan ik mijn retourpakket inleveren?
Je kunt je retourpakket in elke DHL-vestiging inleveren.
Krijg ik een bevestiging van de ontvangst van mijn retour?
Ja, zodra je retourzending is ontvangen en verwerkt, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Hoe krijg ik mijn geld terug?
De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die je bij de bestelling hebt gebruikt. Bij betaling met een creditcard wordt het bedrag teruggestort op je creditcardrekening. Bij betaling via PayPal wordt het bedrag teruggestort op je PayPal-rekening. Bij betaling op factuur kun je het factuurbedrag verminderen met het bedrag van de geretourneerde artikelen en het resterende bedrag overmaken naar het opgegeven rekeningnummer. Als je het volledige factuurbedrag al hebt betaald, storten wij het bedrag van de geretourneerde artikelen terug op je rekening.
Hoe lang duurt het meestal voordat mijn retour wordt terugbetaald?
Zodra je retourzending bij ons is aangekomen en gecontroleerd, wordt de terugbetaling binnen 14 dagen uitgevoerd via de door jou bij de bestelling gekozen betaalmethode.
Hoe ontvang ik een terugbetaling als ik met een tegoedbon heb betaald?
Als je je bestelling met een tegoedbon hebt betaald, ontvang je de waarde van het geretourneerde artikel in de vorm van een nieuwe tegoedbon.
In welke gevallen ontvang ik geen of slechts een gedeeltelijke terugbetaling voor mijn retour?
Bij sterke gebruikssporen, vervuiling, en wanneer het artikel duidelijk door jou is beschadigd. Ook bij opzettelijke beschadiging van de verpakking of wanneer de retour buiten de termijn van 30 dagen valt, is een volledige of gedeeltelijke terugbetaling mogelijk niet van toepassing.
Cadeaubonnen & kortingscodes
Hoe gebruik ik mijn cadeaubon of kortingscode?
Als je een cadeaubon of kortingscode hebt, kun je de code tijdens het afrekenen invoeren in het veld voor kortingscodes. Het factuurbedrag van je bestelling wordt vervolgens direct verminderd met de waarde van de bon.
Kan ik mijn cadeaubon of kortingscode achteraf verrekenen met een bestaande bestelling?
In principe kunnen cadeaubonnen niet achteraf worden toegepast. Als je bent vergeten een bon in te voeren, kun je deze gebruiken bij je volgende bestelling bij emma & noah.
Mijn cadeaubon of kortingscode werkt niet – waar kan dat aan liggen?
- De cadeaubon/kortingscode is al gebruikt.
- De cadeaubon/kortingscode is gekoppeld aan een specifiek klantenaccount.
- De cadeaubon/kortingscode is gebonden aan een minimale of maximale bestelwaarde.
Als je nog vragen hebt over jouw kortingscode, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail (flaschenpost@emmanoah.com) en vermeld de code in je bericht. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen.
Product
Hoe weet ik welke slaapzakmaat mijn kind nodig heeft?
Over het algemeen kun je de volgende vuistregel gebruiken voor het kiezen van de juiste slaapzakmaat:
- Kleuterlengte - Hoofdlengte + 10/15 cm = Slaapzakmaat.
- Kleuterlengte - Hoofdlengte + 10/15 cm = Slaapzakmaat.
We hebben ook een handige maattabel voor je gemaakt, die je kunt vinden in onze blogpost over dit onderwerp.
Hebben jullie ook OEKO-TEX gecertificeerde producten?
Ja, de kwaliteit van onze producten is erg belangrijk voor ons. Daarom dragen veel van onze producten al het OEKO-TEX keurmerk.
Welke maat hebben de emma & noah-zwembandjes?
Onze swaddles zijn 120x120 cm groot en bieden voldoende ruimte voor je baby, zodat inbakeren zelfs voor beginners gemakkelijk is.